DM odesílací systém pro hromadné zasílání mailů

 

Tato nabídka je určena pro ty, kteří už vlastně svou databázi svých klientů a jim by chtěli pravidelně zasílat své nabídky, newsletre, akce a pod. a nechtějí nebo nemohou přitom využívat svůj poštovní smtp server.

Přináší bezkonkurenční přehled nad vašimi e-mailovými kampaněmi v kombinaci s jednoduchým uživatelským rozhraním a automatizovaným zpracováním e-mailů. Úroveň automatizace aplikace umožňuje vytvořit šablonu, kterou pak použijete pro pravidelné rozoselanie zpráv a obsah bude automaticky aktualizován z datových zdrojů. Rozesílání každodenních newsletterů nikdy nebylo snazší

Stačí se:

- Přihlásit pod svým loginem na https://send.hromadnyemail.cz ,

- Importovat kontakty,

- Vytvořit kampaň

- A odeslat e-mail (nebo naplánovat odeslání).

V systému jsou zdarma zabudované statistiky zobrazení i kliků!

Vidíte i kdo konkrétně otevřel email!

DEMO účet / Přihlášení /:

https://send.hromadnyemail.cz

Login: demo

Heslo: demo

Platí se zakoupením kreditu na základě faktury. Pokud potřebujete rozeslat např. 2x po 500 e-mailů, zakoupíte si 1000 kreditů. Při odesílání Vám strhne jen tolik kreditů, kolik e-mailů jste poslali. Ceník si zobrazíte kliknutím SEM

Žádná vázanost. Bez vkládané self-promo reklamy.

 

K balíku dostáváte ZDARMA:
- Možnost určit si odesílatele jako sebe
- Statistiky otevření i kliků, včetně zobrazení e-mailů, které si mail otevřeli.
- Šablony na jednoduché vytvoření mailu
- Neomezený počet kontaktů + hromadný import
- Až 20 dalších údajů ke kontaktu (např.: město, pohlaví apod.)
- Možnost zasílat selektivní (pouze ženám a pod)
- Unsubsribe link - možnost odhlášení příjemce z databáze
- Bounce list (blokace + import blocklistu)
- Napojení na google analytics
- MIME formát
- Funkci: "přeposlat příteli"
- Formulář na Váš web (přihláška k odběru mailů)
- Personalizace emailů
- Přílohy
- Sheduling (nastavení času odeslání)
-
PTEJTE SE CO VÁM CHYBÍ!

UKÁZKY

 
-

Server uptime monitor

 

Uptime for warmacher: Last 30 days

Proč posílat přes náš server místo vašeho ?

Pozor na seznamy SPAM serverů (black-listy)
V případě, že své hromadné e-maily rozešlete "špatně", může se stát, že celý váš poštovní server skončí na seznamu SPAM serverů (tzv. black-list).
Pokud se to stane, začnou i běžné e-mailové zprávy končit ve složkách pro nevyžádanou poštu (SPAM) nebo budou vaše e-mailové zprávy odmítány.To může mít problematický vliv na běh celé firmy.
Systém Mail Komplet je navržen tak, eliminoval riziko zařazení poštovního serveru na seznam SPAM serverů (tzv. black-list).
Pokud nechcete odesílat hromadné e-maily přes svůj poštovní server, můžete využít poštovní servery a infrastrukturu systému Mail Komplet.Tímto způsobem oddělíte rozesílání běžných e-mailů a hromadné korespondence.
Pozor na limity cílových poštovních serverů
Při rozesílání velkého množství e-mailů se cílové poštovní servery brání proti přijetí zpráv tak, že je dočasně odmítnou nebo jejich zahodí.Pokud cílový poštovní server zahltit zprávami, nemusí se podařit doručit žádné e-maily.
Systém Mail Komplet dokáže díky databázové frontě rozložit rozesílání e-mailů.
Systém Mail Komplet se k cílovým poštovním serverem chová přátelsky a nepřetěžuje je.
Pozor na přetížení vlastních poštovních serverů a sítě
V případě, že přes svůj firemní poštovní server rozesíláme tisíce e-mailových zpráv, může se stát, že žádné další zprávy přes poštovní server dlouhou dobu neprojdou.
Rozesíláme-li hromadné e-maily, nemělo by to ohrozit běh firmy a činnost zaměstnanců.Co když je ale právě váš poštovní server přetížen a zaměstnanci potřebují nutně komunikovat přes e-mail?Co když rozesílání přetíží díky velkým objemem dat celou síť nebo internetovou linku?
Při využití systému Mail Komplet je rozesílání lze rozložit na více nezávislých podsítí komunikujících s centrální databází.
Systém Mail Komplet rozesílá e-maily tak, aby poštovní servery nebyly zahlceny av průběhu e-mailové kampaně bylo možné odeslat i jiné e-maily.
Pokud nechcete používat své vlastní poštovní servery, můžete hromadné e-maily předat k rozeslání infrastruktuře systému Mail Komplet.
Důvěryhodnost odesílatele
Najdou se případy, kdy je velmi důležité, aby odesílané zprávy působily věrohodně.Nejde jen o odesílatele zprávy, ale io poštovní server, přes který byla zpráva odeslána.Nikdo nemusí vědět, že e-maily rozesíláme prostřednictvím systému Mail Komplet.
Systém Mail Komplet umožňuje využít vaše poštovní servery, tak, aby byly hromadné e-maily odeslané z vaší sítě a působily věrohodně.
Dokáží příjemci otevřít odkazy?
Množství uživatelů neotevírá odkazy v e-mailu tak, že na ně kliknou.Velká část uživatelů kopíruje odkazy do svého prohlížeče.A právě při kopírování odkazů může docházet k problémům.
Je odkaz příliš dlouhý?Zalomil se na více řádků?
Systém Mail Komplet dokáže eliminovat problémy při otevírání dlouhých odkazů, tak, že se převede na kratší a pohodlnější tvar.
Dokážete vyhodnotit úspěšnost kampaně?
Součástí e-mail marketingu je i vyhodnocení úspěšnosti rozeslané kampaně.Dokážete e-mailovou kampaň vyhodnotit?Dokážete zjistit, zda byla úspěšná nebo ne, na kolik byla úspěšná a kolik lidí na kampaň reagovalo a jak?
Systém Mail Komplet nabízí měření a hodnocení úspěšnosti kampaně formou statistik a přehledů.
Jak se vyhnout chybám
Přemýšlíte, jak se vyhnout výše popsaným chybám a problémům?Využijte systém Mail Komplet a jeho pokročilé funkce.
Je zbytečné procházet problémy, kterými již prošel někdo jiný.Proč hledat řešení, které jsme již našli za vás?

1. Pozor na seznamy SPAM serverů (black-listy)

V případě, že své hromadné e-maily rozešlete "špatně", může se stát, že celý váš poštovní server skončí na seznamu SPAM serverů (tzv. black-list).

Pokud se to stane, začnou i běžné e-mailové zprávy končit ve složkách pro nevyžádanou poštu (SPAM) nebo budou vaše e-mailové zprávy odmítány. To může mít problematický vliv na běh celé firmy.

Systém je navržen tak, aby eliminoval riziko zařazení poštovního serveru na seznam SPAM serverů (tzv. black-list).

Pokud nechcete odesílat hromadné e-maily přes svůj poštovní server, můžete využít poštovní servery a infrastrukturu našeho systému. Tímto způsobem oddělíte rozesílání běžných e-mailů a hromadné korespondence.

2. Pozor na limity cílových poštovních serverů

Při rozesílání velkého množství e-mailů se cílové poštovní servery brání proti přijetí zpráv tak, že je dočasně odmítnuta nebo jejich zahodí. Pokud cílový poštovní server zahltíte zprávami, nemusí se podařit doručit žádné e-maily.

Systém dokáže díky možnosti regulace rychlosti posílání rozložit rozesílání e-mailů.

Systém se k cílovým poštovním serverem chová přátelsky a nepřetěžuje je.

3. Pozor na přetížení vlastních poštovních serverů a sítě

V případě, že přes svůj firemní poštovní server rozesíláme tisíce e-mailových zpráv, může se stát, že žádné další zprávy přes poštovní server dlouhou dobu neprojdou.

Rozesílány hromadné e-maily, neměly by to ohrozit běh firmy a činnost zaměstnanců. Co když je ale právě váš poštovní server přetížen a zaměstnanci potřebují nutně komunikovat přes e-mail? Co když rozesílání přetíží díky velkým objemem dat celou síť nebo internetovou linku?

Při využití systému je rozesílání lze rozložit na více nezávislých podsítí komunikujících s centrální databází.

Systém rozesílá e-maily tak, aby poštovní servery nebyly zahlceny av průběhu e-mailové kampaně bylo možné odeslat i jiné e-maily.

 

Pokud nechcete používat své vlastní poštovní servery,

                                          můžete hromadné e-maily předat k rozeslání systému Hromadnymail.sk přes MailExpert.cz

 

4. Důvěryhodnost odesílatele

Najdou se případy, kdy je velmi důležité, aby odesílané zprávy působily věrohodně. Nejde jen o odesílatele zprávy, ale io poštovní server, přes který byla zpráva odeslána. Nikdo nemusí vědět, že e-maily rozesíláte prostřednictvím systému Hromadnymail.sk

 

5. Dokážete vyhodnotit úspěšnost kampaně?

Součástí e-mail marketingu je i vyhodnocení úspěšnosti rozeslané kampaně. Dokážete e-mailovou kampaň vyhodnotit? Dokážete zjistit, zda byla úspěšná nebo ne, na kolik byla úspěšná a kolik lidí na kampaň reagovalo a jak?

Systém nabízí měření a hodnocení úspěšnosti kampaně formou statistik a přehledů.

Je zbytečné procházet problémy, kterými již prošel někdo jiný. Proč hledat řešení, které jsme již našli za vás?